U kunt te allen tijde support gerelateerde vragen naar support@onlinekassa.nl sturen. Geef in uw e-mail zo duidelijk mogelijk aan:

  • Uw klant/bedrijfsnummer
  • Een exacte en duidelijke formulering van het probleem en de specifieke vraag. “hij doet het niet” of dergelijke meldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.
  • In welke situatie het probleem zich voordoet.

Wij streven ernaar om uw vragen binnen 1-2 werkdagen te behandelen en te beantwoorden.

Wellicht heeft u een vraag die eerder is gesteld. Kijk op de pagina veel gestelde vragen om te zien of uw vraag er tussen staat.

Verkoopvragen of advies over Online Kassa?

Heeft u vragen over de mogelijkheden van Online Kassa binnen uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0229 – 299 411. Wij zijn bereikbaar van 9:00 uur – 13:00 uur en van 13:30 tot 18:00 uur op maandag t/m vrijdag.

Wellicht heeft u een vraag die eerder is gesteld. Kijk op de pagina veel gestelde vragen om te zien of uw vraag er tussen staat.

Het forum biedt ook uitkomst als u vragen heeft buiten kantooruren. U kunt een beroep doen op medegebruikers voor uw vraag, of wellicht is het antwoord op uw vraag al gegeven.

Klik hier om de Online Kassa handleiding te downloaden

Hier vindt u informatie over artikelbestanden en tips over het gebruik van het systeem. Het forum biedt ook uitkomst als u vragen heeft buiten kantooruren. U kunt een beroep doen op medegebruikers voor uw vraag, of wellicht is het antwoord op uw vraag al gegeven.

Wellicht heeft u een vraag die eerder is gesteld. Kijk op de pagina veel gestelde vragen om te zien of uw vraag er tussen staat.